دبستان پسرانه امام علی (ع)ثبت‌نام آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از ۲۵ بهمن - دبستان پسرانه امام علی (ع)

ثبت‌نام آزمون ورودي پايۀ هاي هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از 25 بهمن - دبستان پسرانه امام علی (ع)
سرخط خبرها
خانه / خبر / پیام / ثبت‌نام آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از ۲۵ بهمن

ثبت‌نام آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از ۲۵ بهمن

مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از ۲۵ بهمن آغاز می شود .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، بر اساس گزارش مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان، دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان (دورۀ اوّل و دوم متوسّطه) سال تحصیلی ۹۷ـ۱۳۹۶ از طریق مرکز سنجش آموزش و پرورش جهت اجرا به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است .

بر اساس مفادّ این دستورالعمل،- ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان، از طریق پایگاه اینترنتی به نشانیazmoon.medu.ir از ۲۵ بهمن آغاز و تا سه‌شنبه ۳ اسفندماه ۹۵ ادامه خواهد داشت .

این گزارش می افزاید؛ تمامی مراحل ثبت‌نام، صدور کارت ورود به جلسه، اعلام نتیجۀ آزمون، ثبت اعتراضات و پاسخ‌گویی به آنها، به صورت اینترنتی انجام می‌شود و مدارس محلّ تحصیل داوطلبان، در این خصوص مسئولیّتی ندارند .

‌‌بر این اساس؛ دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی نیز، از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام، دراختیار داوطلبان قرار خواهد‌ گرفت و مشخّصات و ظرفیت پذیرش هنگام ثبت‌نام قابل مشاهده خواهد بود .

در ادامه این گزارش آمده است؛ پذیرش دانش‌آموزان برای ورود به دبیرستان‌های دورۀ اوّل و دوّم متوسّطه استعدادهای درخشان، صرفاً بر اساس نمرۀ آزمون ورودی می‌باشد .

گفتنی است؛ آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم دبیرستان های استعدادهای درخشان به ترتیب ۱۴و ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۶ در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که نام کاربری و رمز عبور ، برای ثبت نام در سایت آزمون ، همان کد ملی و رمز عبور سامانه همگام میباشد که در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

همچنین ببینید

فرم پیش ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

یک دیدگاه

  1. Greetings from Ohio! I’m bored at work so I
    decided to check out your site on my iphone during lunch break.
    I really like the information you present here and can’t wait to
    take a look when I get home. I’m amazed at how
    fast your blog loaded on my mobile .. I’m not even using
    WIFI, just 3G .. Anyways, awesome blog! http://brassplates.com/wiki/index.php?title=Herbal_Pills_To_Are_Longer_Lasting_And_Male_Breast_Enhancement_Pictures

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *