دبستان پسرانه امام علی (ع)نکات مهم درخصوص تهیه وتوزیع کتب درسی دوره ابتدایی - دبستان پسرانه امام علی (ع)

نکات مهم درخصوص تهیه وتوزیع کتب درسی دوره ابتدایی - دبستان پسرانه امام علی (ع)
خانه / خبر / پیام / نکات مهم درخصوص تهیه وتوزیع کتب درسی دوره ابتدایی

نکات مهم درخصوص تهیه وتوزیع کتب درسی دوره ابتدایی

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

نکات مهم درخصوص تهیه وتوزیع کتب درسی دوره ابتدایی شهرتهران

۱- ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی از طریق سامانه        www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com

و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می شود:

تقویم زمانی سفارش کتاب های درسی دوره ابتدایی
عنوان فعالیت تاریخ شروع تاریخ پایان
ثبت سفارش گروهی و انفرادی  پایه دوم تا پایه ششم دوره ابتدایی ۱۹/۱/۹۶ ۹۶/۳/۱۵
ثبت سفارش گروهی و انفرادی پایه اول دوره ابتدایی ۱۵/۴/۹۶ ۱۷/۶/۹۶
اصلاح سفارش دوره ابتدایی ۱۵/۴/۹۶ ۱۷/۶/۹۶

 

 

۲- از آنجاییکه ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد می باشد، ضرورت دارد مدارس نسبت به بروزرسانی و ثبت آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی دانش آموزان در سامانه سناد در اسرع وقت اقدام نمایند.

۳-مدارس از طریق سامانه سناد ، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیاء آنان به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز نمایند .

۴- دانش آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.

۵- شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان، “رمز عبور” آن­ها به سامانه می باشد؛ لذا در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد، لازم است مراتب با ارایه

تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل اطلاع داده شود تا با اصلاح اطلاعات

سامانه سناد، ثبت سفارش و مشاهده اطلاعات سفارش، امکان پذیر شود.

۶- کتاب های درسی دانش آموزان از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش

دانش آموز قید شده است، توزیع می شود.

۷- در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل دانش آموز تا قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه،

امکان اصلاح سفارش از طریق سامانه، به شرح ذیل وجود دارد:

۱-۷- در صورت جا به جایی دانش آموز در سطح مدارس همان استان و ثبت اطلاعات در مدرسه های مبداء ومقصد، اطلاعات محل تحویل کتاب دانش آموز به طور خودکاردرسامانه اصلاح و کتاب های

درسی دانش آموزدرمدرسه جدیدتحویل می شود.

۲-۷- در صورت جا به جایی دانش آموز به مدارس استان دیگر و ثبت اطلاعات در مدرسه های مبداء ومقصد، دانش آموز ملزم به اصلاح سفارش خود می باشد، کتاب های درسی دانش آموز، در صورت اصلاح سفارش، در مدرسه جدید تحویل می شود.

۳-۷- در صورت جا به جایی دانش آموز بعد از صدور حواله از منطقه به مدرسه، کتاب های درسی

دانش آموز، از طریق مدرسه محل تحصیل قبلی (محل ثبت سفارش اولیه) قابل تحویل  است.

۸- دانش آموزانی که به صورت جهشی به پایه بالاتر می روند می توانند

از تاریخ ۹۶/۶/۱۸ سفارش کتاب های درسی را از منوی “سفارش تک جلدی کتاب های درسی و بسته آموزشی” در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آن­ها تحویل شود.

۹- معلمان محترم می توانند سفارش کتاب های درسی و بسته های آموزشی مورد نیاز خود،از تاریخ ۹۶/۶/۱۵ از منوی “سفارش تک جلدی کتاب های درسی و بسته آموزشی” در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آن­ها تحویل شود.

 

همچنین ببینید

مسابقه عکاسی به مناسبت روز درخت کاری

دانش آموزان عزیز  تصاویر خود با موضوع درخت کاری را از طریق فرم مربوطه زیر ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 4 =