دبستان پسرانه امام علی (ع)برنامه ای برای پاکسازی حافظه داخلی گوشی - دبستان پسرانه امام علی (ع)

برنامه ای برای پاکسازی حافظه داخلی گوشی - دبستان پسرانه امام علی (ع)
سرخط خبرها
خانه / دسته‌بندی نشده / برنامه ای برای پاکسازی حافظه داخلی گوشی

برنامه ای برای پاکسازی حافظه داخلی گوشی

پاکسازی فقط مربوط به ویندوز نمی شود و باید در تمام سیستم عامل ها از آن استفاده کرد . چرا از عنوان پاکسازی استفاده کرده ام ؟ زیرا در بین مقالات آموزش وقتی صحبت از حذف فایل های اضافی به میان می آید کاربران فقط به کش ، کوکی ، تاریخچه جستجو و موارد از این قبیل فکر می کنند در صورتیکه در هر سیستم عاملی به غیر از موارد نامبرده شده ، فایل های دیگری نیز وجود دارد که فقط باید از طریق یک نرم افزار آنها را حذف کرد . مثل فایل های سیستمی که بعد از حذف و نصب یک برنامه بر روی سیستم عامل باقی می ماند. یکی از اپلیکیشن های کاربردی Clean Master می باشد .  این برنامه برای پاکسازی سیستم‌های اندرویدی طراحی شده است که برای حذف فایل‌های اضافی (موقتی و باقیمانده)، آزادسازی حافظه رم، اسکن و پاکسازی ویروس‌ها و حذف برنامه ناخواسته (مانند apkهای قدیمی) کارایی دارد.

Clean Master یک رابط کاربری ساده دارد که در آن تمام پیچیدگی‌ها حذف شده است. در پنجره اصلی آن، تمام وظایف با لمس دکمه‌ها قابل مدیریت است. اگر دستگاه شما روت شده باشد، می‌توانید به راحتی bloatwareها (برنامه‌هایی که اکثرا شرکت سازنده به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه شما نصب کرده ولی نیازی به آن‌ها ندارید) را حذف نمایید. Clean Master یک ویجت دارد که به کمک آن می‌توانید حافظه رم را با یک ضربه آزادسازی نمایید. همچنین در دستگاه‌های روت شده می‌توانید برخی برنامه‌ها را به SD card منتقل کنید. این برنامه کاملا رایگان است.

دانلود اپلیکیشن Clean Master
۱. بعد ازدانلود و نصب صفحهای همانند تصویر زیر نمایش داده می شود . برنامه از ۴ بخش کلی تشکیل شده است . یک بخش مربوط به فایل های اضافی ویندوز . بخش دوم مربوط به افزایش سرعت رم و آزاد سازی فضای اشغال شده . سوویروس مین بخش آنتی . چهارمین بخش هم مربوط می شود به نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی .

2 آموزش پاکسازی فایل های اضافی اندروید با اپلیکیشن Clean Master

۲. بر روی گزینه Junk Files کلیک کنید . در این بخش تمام پوشه های خالی ، فایل های مخفی نا کارآمد ، کش ، تاریخچه جستجو و فایل های سیستمی که در اثر حذف و نصب بوجود می آید ابتدا جستجو شده و بعد از نمایش با کلیک بر روی Clean Junk حذف می شوند.

3 آموزش پاکسازی فایل های اضافی اندروید با اپلیکیشن Clean Master

۳

۳. با استفاده از Memory Boost هم می توانید فضای اشغال شده توسط نرم افزارهای مختلف را بهینه کنید . به محض کلیک بر روی این گزینه اپلییکیشن هایی که حافظه را اشغال کرده اند مورد بررسی قرار گرفته و با کلیک بر روی Boost این اطلاعات حذف می شود .

4 آموزش پاکسازی فایل های اضافی اندروید با اپلیکیشن Clean Master

همچنین ببینید

آزمایش کلاس ۲/۲

کلاس ۲/۲ با انجام آزمایش در حیاط مدرسه به این نتیجه رسیدن که بادنما نشان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *